Bine ai venit pe blogul meu, un blog dulce, blogul web site-ului Retete Dulci, un site cu retete de prajituri de toate felurile, retete culinare dulci, sfaturi si idei, forum, etc.
RSS

Negrese bune bune

Iata o reteta de negresa pe care am pregatit-o azi dimineata. De mult nu am mai facut negrese, poate de asta am fost asa impresionata de gustul acestei negrese, care se face foarte usor si relativ repede (Eu in 75 min am pregatit-o, am copt-o si am si taiat-o si gustat din ea)

Negrese

Ai nevoie de: 150 g unt, 250 g zahar, 3 oua mari, 1 esenta vanilie, un praf de sare, 1 praf de copt, 250 g faina, 125 g cacao, 125 g caramele

Cum procedezi: Topesti untul, il dai deoparte de pe foc, adaugi zaharul putin cate putin amestecand cu un tel (sau cu mixerul; eu am folosit telul). Adaugi apoi ouale, unul cate unul, amestecand bine dupa fiecare, apoi vanilia. Adaugi apoi putina sare si praful de copt. La urma incorporezi usor faina si cacaua.

Captusesti o tava de copt cu hartie de copt (sau cu folie de aluminiu), ungi hartia cu putin ulei; torni compozitia in tava. Asezi apoi caramelele peste aluat. Dai tava la cuptorul incins si le coci la 165 grade Celsius pentru 30 minute (faci testul cu scobitoarea).

Lasi sa se raceasca in tava; apoi tai negresa in patrate.

Eu am lasat-o sa se raceasca cam 25-30 minute; era inca calda cand am taiat-o, dar nu a fost nicio problema.

Si iata rezultatul!

Reteta o gasiti la adresa: http://www.retetedulci.ro/retete/negrese-si-bars/negrese.htm

Pentru mai multe idei dulci, va invit sa-mi vizitati site-ul Retete Dulci

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu