Bine ai venit pe blogul meu, un blog dulce, blogul web site-ului Retete Dulci, un site cu retete de prajituri de toate felurile, retete culinare dulci, sfaturi si idei, forum, etc.
RSS

Chocolate Chip Cookies

Am revenit!
Dupa o lunga perioada in care am avut piciorul in ghips, in sfarsit pot sa ma misc mai liber (inca cu ajutorul carjelor - dar e ok). Pentru ca am avut chef sa pregatesc ceva dulce, m-am oprit asupra unor fursecuri care se fac foarte usor. Spre surprinderea mea, fursecurile au iesit suuuper bune. In mod sigur, aceasta este cea mai buna reteta de chocolate chip cookies din toate cele care le-am incercat. O reteta de colectie!

Chocolate Chip Cookies

Ai nevoie de:
- 300 g picaturi de ciocolata
- 150 g zahar (brun)
- 2 oua
- 450 g faina
- 200 g unt topit si racit
- 2 pliculete praf de copt
- un praf de sare
- 1 pliculet zahar vanilat

Mod de preparare:
1. Se incinge cuptorul la 180 grade Celsius
2. Se captuseste o tava cu hartie de copt. Se cern impreuna faina cu praful de copt.
3. Se bat bine ouale cu zaharul.
4. Se adauga untul topit si se amesteca bine.
5. Se adauga amestecul de faina, sarea si zaharul vanilat; se amesteca pana se omogenizeaza.
6. Se adauga picaturile de ciocolata si se amesteca doar pana acestea sunt incorporate in aluat.
7. Se pun gramajoare rotunde de aluat, la distanta intre ele, pe tava pregatita (aluatul poate fi modelat si cu mainile, pentru a obtine fursecuri de aceeasi dimensiune).
8. Se coc aproximativ 15-20 minute.

Si gata! Niste minunatii bune de savurat la orice ora!

Reteta o gasiti si pe site-ul Retete Dulci.

5 comentarii:

Roz_bonbon spunea...

Foarte bine arata!
Iti doresc tie si familiei tale Sarbatori Pascale Fericite si Frumoase. Sa va aduca iepurasul tot ce va doriti!

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

Florin spunea...

Daca doriti sa aveti mai multi vizitatori pe site, va propunem un parteneriat cu site-ul www.edelicios.ro (motor de cautare pentru retete). Va rugam sa ne contactati pe formularul de pe site.

Cristina spunea...

bunaaaaaaaaaa...!!!! cred...dupa cum arataaa :)

Anonim spunea...

După ce am văzut o postare pe internet a lui Jenna din SUA care spunea cum a fost ajutată de Dr. DAWN, am decis să-l contactez pentru ajutor pentru că nu aveam de ales, tot ce îmi doream era să-mi recuperez iubitul și fericirea. Spre cea mai mare surpriză a mea iubitul meu a venit acasă în genunchi că ar trebui să găsesc un loc în inima mea să-l iert, am fost cu adevărat uimit și șocat când iubitul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi. Sunt foarte lipsit de expresii și nu știu cât de mult să vă transmit aprecierea mea Dr. DAWN. Ești un Dumnezeu trimis să restaureze o relație ruptă, iar acum sunt o femeie veselă. datele lui de contact sunt Whatsapp +2349046229159 dawnacuna314@gmail.com

Trimiteți un comentariu